Voor en door de districten

Het Rotary Leerinstituut (RLI) is een Stichting. Zij verzorgt voor alle Nederlandse districten de opzet en inhoud van de trainingen, en zorgt voor de (bij)scholing en certificering van de trainers.
Het bestuur onderhoudt de contacten met de Rotarydistricten in Nederland en Vlaanderen (districten 2130 en 2140). Ook verzorgt en onderhoudt het bestuur het curriculum (inhoud en vorm), zodat de trainingen bij alle districten op eenzelfde wijze worden gegeven en inhoudelijk up-to-date zijn. Ook de marketing en communicatie, onder meer via deze website, worden door het RLI-bestuur verzorgd.

Districtscoördinatoren

De logistieke organisatie en uitvoering van de trainingen wordt verzorgd door de districten zelf, onder leiding van een districtscoördinator.

Volg ons ook op Facebook.

(klik op het logo)