Het Rotary Leerinstituut

Stichting Rotary Leerinstituut (RLI) is opgericht in 2010 en gestart in Rotarydistrict Midden-Nederland (D1570).

Waarom?

Het Rotary Leerinstituut (RLI) heeft als doel om leden van Rotaryclubs door middel van interactieve, hybride trainingen meer Rotarykennis en -inzicht te geven. Het idee daarachter is dat meer kennis over Rotary leidt tot meer plezier in het lidmaatschap en meer effectiviteit van onze wereldwijde organisatie.

Hoe?

De opleiding van het Rotary Leerinstituut bestaat uit vijf onderdelen, inclusief een online startbijeenkomst. De stof wordt voor een deel digitaal aangeboden. Daarnaast zijn er twee plenaire bijeenkomsten die een volle, respectievelijk, een halve dag in beslag nemen. Van deelnemers wordt verwacht dat ze zich een deel van de aangeboden stof zelfstandig eigen maken. Onder tabblad ‘wat leer ik’ is een en ander verder uitgelegd. Na afloop ontvang je een RLI-oorkonde én de RLI-pin.

Wanneer en waar?

Jaarlijks organiseren de zeven districten RLI trainingen. Kijk bij je eigen district onder 'waar kan ik meedoen', voor data en aanmelding.

Volg ons ook op Facebook.

(klik op het logo)